Pierwsza stówka w tym roku kalendarzowym…

03.09.2016

Dzień idealny na długie pedałowanie. Ruszyliśmy w kierunku Chechła by następnie odbić w kierunku Golczowic. Leśny podjazd i zjeżdżamy do Jaroszowca mijamy miejscowość, by po chwili skręcić w lewo w kierunku Bogucina. Tutaj w Bogucinie Małym wspinamy się ostrym podjazdem. Przy wyjeździe z miejscowości odbijamy w prawo w polną drogę, by szlakiem rowerowym dotrzeć na przedmieścia Olkusza, skąd rozpościerają się widoki na miasto.

1554

1555

Przemierzamy Olkusz by po chwili wyjechać w kierunku Bukowna starą drogą, która prowadzi lasem. Po kilku kilometrach wjeżdżamy do Bukowna i kierujemy się w stronę Jaworzna, by następnie odbić na Stare Bukowno, tutaj kilka podjazdów i zjazd w kierunku Sławkowa. Wjeżdżamy na Rynek w Sławkowie, chwila odpoczynku, uzupełnienie kalorii hot dogami z pobliskiej Żabki. Termometr na Rynku wskazywał 26,5 stopnia, chociaż nie odczuwaliśmy takiej temperatury, wydawało nam się, że jest chłodniej. Po chwilowym odpoczynku ruszamy dalej w kierunku Błędowa. Po kilkunastu kilometrach docieramy do Chechła i drogą, którą kilka godzin temu dotarliśmy tutaj zaczynamy nasz powrót do Zawiercia. Na koniec wyprawy licznik wskazał pierwszą stówkę w tym roku kalendarzowym.