Interwał po Jurze… by nóżki dobrze pracowały…

15.06.2017

W kalendarzu czwartkowe święto, korzystamy więc z okazji i ruszamy w kolejną wyprawę rowerową. Dzisiaj ma być górzysto, interwałowo, nie liczy się prędkość tylko praca intensywna nóg. Dlatego też wybraliśmy teren Jury o dużych przewyższeniach. Udajemy się w kierunku Smolenia przez spory podjazd w Złożeńcu. W Smoleniu skręcamy w kierunku Cisowej ale na pierwszej górce skręcamy w lewo w wąską asfaltową drogę między polami, skąd rozpościerają się widoki na całą dolinę Pilicy i pobliskie szczyty.

Jaskółki w wykonaniu teamu „yellow neon” dla naszej stałej czytelniczki Kasi K. z pozdrowieniami…

Dalej zjeżdżamy do Cisowej mijając miejscowość i docierając do drogi w kierunku Żarnowca, którą podążamy by za Kleszczową skręcić w kolejną asfaltową wąską drogę z długim podjazdem pod wzniesienie. Podążamy tą nową dla nas drogą przy sporym wysiłku by dotrzeć na szczyt i otrzymać nagrodę w postaci przepięknych widoków, warto się pomęczyć. Poniżej kilka fotek…

Chabry wzdłuż polnej drogi…

Zdjęcie w przydrożnym lustrze drogowym też się nam należy w Kąpiołkach…

Dalej docieramy do Smolenia i zjeżdżamy w kierunku Doliny Wodącej by ostrym podjazdem wspiąć się czerwonym szlakiem, który doprowadził nas w Góry Bydlińskie, skąd zjechaliśmy w kierunku Kwaśniowa Górnego by dalej podążać do Chechła przez Ryczówek. Dalej nasza trasa biegła przez Niegowonice, Łazy aż do naszej bazy w Zawierciu. Niezawodnie Garmin przeliczył nasz dzisiejszy dystans…

Komentarze 2 to “Interwał po Jurze… by nóżki dobrze pracowały…”

1. Obserwatorka Says:

„Stała czytelniczka” bardzo dziękuje za pozdrowienia i jest pod nieustająco ogromnym wrażeniem żółtych jaskółek 😍. A ponieważ apetyt rośnie w miarę jedzenia (a o jedzeniu to jeden ze współprowadzących mógłby wiele rzec i nie tylko rzec) z niecierpliwością czytelniczka czeka na c.d…